lauantai 13. lokakuuta 2012

Laiskalauantai

Tänään heräsin aamulla aikaisin ja olisin siivoillut, mutta kun sattui niin että imurissa ei ollutkaan suodattimia (heitin ne roskiin viimeksi ja uusia en sitten muistanutkaan hankkia...) , niin tyydyin vaan järjestelemään paikat  ja pyyhkimään pölyt pinnoilta. Nyt iltapäivällä olin aloittamassa seinien maalausta olohuoneessa, kun olen koko viikon ollut niin kiireinen iltaisin ettei ole ollut mitään mahdollisuutta maalata niitä, niin maalarinteippi loppui kesken ja samoin maali! (Joo ja maalikauppahan ei näillä meidän lakeuksilla ole edes lauantaina auki! ) Sitten en ole päikkäreitä nukkunut vuosikausiin, kun tänään olin niin pohjattoman väsynyt, että nukahdin television lähelle, mistä lapset katseli todella isolla volyymilla elokuvaa! Heräsin siihen kun tyttö heitteli minua tyynyllä päähän, en ollut hänen äänekkääseen puheeseen reagoinut millään tavalla. Olo on edelleen sellainen, että mitään ei saa aikaiseksi ja ehkä parempi ettei yritäkään aloittaa mitään kun kaikki torpedoidaan kuitenkin......

Eikä minulla ollut siis mitään järkevää blogi-päivitystäkään teille, ainoa mitä halusin teille jakaa on tämä upea kappale, joka kuvastaa tämän hetkisiä tuntojani ja joka on mielestäni yksi maailman kauneimpia kappaleita. Voisin kuunnella viulun soittoa vaikka koko illan. Ehkäpä se onkin mitä minun pitäisi tehdä, kaataa lasillinen punaviiniä, mennä villasukat jalassa viltin alle ja kuunnella ilta viulumusiikkia. Olisipa kotona vielä takka.....
Joka tapauksessa, tunnelmallista lauantaita kaikille! <3 Ja nauttikaa tästä upeasta ja herkästä musiikista.




3 kommenttia:

  1. Mahdottoman kaunis kappale.. Eksyin ihan vahingossa sivuillesi ja heti ilmoittauduin lukijaksesi. Tänään on ollut raskas päivä ja kello on jo kohta puoliyö, mutta tuo suosittelemasi kappale rauhoitti mukavasti.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei Mömmeli ja kiva kun tulit käymään, itse myös ilmoittauduin blogisi lukijaksi :) . Ja hyvä että kappale rauhoitti. Se on kyllä kaunis. Itse olin erityisen tunteellisella tuulella lauantaina ja tuo kappale kuvasi tunnetilaa hyvin.

      Mukavaa viikonloppua!

      Poista
  2. Moikka! Käy kurkaa blogiani, siellä on sulle jotain mukavaa :)

    VastaaPoista