perjantai 3. elokuuta 2012

Vielä on kesää jäljellä...





Ihanaa perjantaita teille kaikille! Olin hyvän ystäväni kanssa tässä yksi ilta lenkkeilemässä ja meille tuli keskustelua siitä, että onko vielä kesä vai onko jo alkusyksyä. Ystäväni sanoi olevan alkusyksy kun yöt ovat pimeämpiä ja viileitä ja puut ovat alkaneet jo kellastumaan ja ruohotkin ovat jo muuttaneet väriä. Minä taas olen sitä mieltä että vielä on kesää jäljellä, tässä kuvasatoa sen todisteeksi .


Kärhö



Palavarakkaus.









Aikaisemmassa päivityksessä kerroin Helmi-kanamme hautovan. Se on niin kiltti. Se syö kädestäni, tykkää silityksestä ja antaa minun käsitellä hänen alla olevia muniaan. Tipujen pitäisi kuoriutua ihan näinä lähipäivinä, jännää näitten ensimmäisten tipujen odotus :) .Ja ihan sama vaikka muut sanovat että hautova kana pitää antaa olla rauhasa, minä hoidan kanani näin ja ihan hyväähän tuo tuntuu tykkäävän päivittäisistä hemmotteluhetkistään :).














"Kanaemo" ja hänen laumansa  .









Kaarlo ja tytöt ovat aina vailla jotakin. Tulevat jalkoihin kerjäämään kuin koirat.


Rentouttavaa viikonloppua! Itse menen savusaunaan ja uimaan :) . 
-Tiina


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti