maanantai 10. joulukuuta 2012

Pikkupöydän tuunaus

Heipä hei, olen lueskellut teidän muiden ihania jouluaiheisia blogejanne. Upeita kuvia ja tunnelmia heijastuu blogeistanne lukijoille! Meillä on myös joulua laitettu, kuusi koristeltu ja etc. Vielä ne loppufiksaukset ja joulu saa tulla. Itse kyllä noudatan ajatusta "less is more" , ja joulumieleen riittää kymmenet kynttilät ja ihana joulumusiikki.  :)

Minä olen vihdoin saanut jotain aikaiseksi "verstaallakin" . Sain tämmöisen ihanan pienen pöydän, mutta sen puunvärinen olemus ja lakattu pinta eivät sykähdyttäneet. Niinpä tuunasin siitä tällaisen vanhan ja kuluneen näköisen.  Erityisen ihastunut olen tämän kauniisiin jalkoihin, ovat upean sirot ja kauniin muotoiset.

Ainoa ongelmani on nyt sitten se, että tämä ei mahdu meillä mihinkään! Eli jos jotakuta lukijaa pöytä kiinnostaa, niin minulle voi laittaa sähköpostia osoitteeseen ruostettajapitsiunelmia(at)gmail.com . 




Ja tässä alla kuva pöydästä alkuperäisessä versiossa.

Before.

Ja jälkeen...








Hyvää alkanutta viikkoa, itse lähden tästä valmistautumaan ensimmäisiin kuusijuhliimme. 

-Tiina

3 kommenttia:

  1. Aivan ihana pöytä! Mutta ei kyllä mahtus meillekään enää yhtään lisää.. :(

    VastaaPoista
  2. Onpa hyvin onnistunut tuunaus ja ihana pöytä! Jos mahtuisi, olisin jo ovella ;oD

    VastaaPoista
  3. Tämä kans on todella nätti :)

    VastaaPoista