lauantai 1. lokakuuta 2011

Rautasänky ja tytön huone

Nyt on kuvia vihdoin ja viimein valmiista rautasängystä. Siitä tuli ihan kiva, maalasin mustalla miranolilla ja sitten kultamaalilla pienet liitoskohdat. Samalla näette millainen tytön huoneesta tuli. Huone on vielä hieman kesken, ensinnäkin maalia puuttuu parilta seinältä ja uupuu myös loput kalusteet ja tavarat.

Yhden seinän tapetoin Laura Ashleyn tapetilla ja menetin samalla monta kertaa hermonikin....Nyt yritän muistaa että en enää osta ulkomaisia tapetteja...







Ihanan naapurini Susannan kätköistä löytyi näin upea matto, jonka hän itse on virkannut. Sopi todella hyvin, kiitos Susanna! :)


Nuken hauskan kantokopan on neulonut Tuulikki-täti, samoin hengarissa riippuvan tytön mekon.


Ja lauantain runo...


".. Aivan niin, kettu sanoi.
Nyt sinä et ole minulle vielä muuta kuin aivan samanlainen pieni poika kuin satatuhatta muuta pikkupoikaa. Enkä minä tarvitse sinua
– etkä sinä minua.
Minä olen samanlainen kettu kuin satatuhatta muuta.
Mutta, jos sinä kesytät minut, niin me tarvitsemme toinen toisiamme.
Sinusta tulee minulle ainoa maailmassa. Ja minusta tulee sinulle ainoa maailmassa..."
- Antoine de Saint-Exupéry -

3 kommenttia:

  1. Mukava, jos matto kelpasi :-) Näytät loihtineen tilkkutäkin sängynpeitoksi - kiva! Kelpaa S:n asustella uudessa huoneessaan.

    VastaaPoista
  2. Oih, sängystä tuli todella hieno, kuin uusi. Itselläni on samankaltainen projekti edessä (jahka saan sängyn luokseni). Maalasitko suoraan miranolilla, vai laitoitko jotain pohjamaalia?
    -johanna-

    VastaaPoista
  3. Kiitos Johanna! En käyttänyt pohjamaalia, miranolilla maalasin suoraan puhtaalle pinnalle ja siitä tulikin todella tasainen ja kiiltävä.

    Olisi kiva nähdä kuvia sinun sänkyprojektistasi. :)

    Terveisin Tiina

    VastaaPoista